Wist u dat? 

Op mijngezondheid.net kunt u e-consulten aanvragen en online afspraken maken!

www.mijngezondheid.net 

Beste patiënt,

 
Zoals velen van u weten is het een rumoerig jaar in onze praktijk.
Uw eigen huisarts, dokter Ferguson, is al enige tijd afwezig in verband met ziekte van haar zoon.
Tot op heden zijn de spreekuren gedaan door inval/waarneem artsen. Er is een tekort aan huisartsen in Nederland en zijn wij al ruime tijd op zoek naar artsen voor de maanden oktober en november. Helaas krijgen we niet alle dagen gevuld en daarom zijn wij genoodzaakt meer vrije dagen achter elkaar op te nemen in deze komende maanden.
 
Wij vragen uw begrip dat de wachttijden langer kunnen zijn dan normaal.
Daarnaast zullen wij, waar mogelijk, klachten telefonisch en/of met beeldmateriaal afhandelen.
Ons verzoek om zoveel mogelijk gebruik te maken van het e-consult.
 

Onder het kopje 'uitgelicht' vind u de vakantie en afwezigheid van de praktijk, hier staan ook de dagen dat wij extra gesloten zijn de komende maanden.

 

Groeten,

Huisartsenteam praktijk Ferguson

NHG keurmerk

Huisartsenpraktijk Ferguson heeft het NHG-keurmerk gekregen per 20-04-2011 en volgt hier om de 3 jaar een audit voor. Dit is de praktijkaccreditatie verkregen van het Nederlands Huisartsen Genootschap, de wetenschappelijke vereniging van huisartsen.

Dit NHG-keurmerk geeft aan dat wij in onze huisartsenpraktijk systematisch en continu werken aan kwaliteitsverbetering van de zorg. Het keurmerk wordt telkens verleend voor drie jaar.

 

Oordeel van patiënten

Een gekeurde praktijk laat zien dat zij naar haar patiënten heeft geluisterd. Een belangrijk onderdeel om te komen tot een keurmerk is namelijk het in kaart brengen van het oordeel van patiënten en deze vervolgens te koppelen aan concrete verbeteringsacties.

 

Maar het NHG-keurmerk geeft niet de garantie dat er nooit meer klachten zijn, hoewel de praktijk daar natuurlijk wel naar streeft. Uw mening is en blijft dus belangrijk! Laat uw mening horen! Wij hebben graag zicht op de klachten en ideeën van patiënten. Deze worden gebruikt om de praktijk te kunnen verbeteren. Wij horen dus graag welke ideeën u heeft. Al uw opmerkingen zijn welkom. Of het nu gaat om de manier van werken, de vakbekwaamheid of iets totaal anders.

De praktijkassistente neemt uw opmerking(en) graag in ontvangst.